Протягом 2024-2025 н.р. 4 фахівці психологічної служби Вінницькоі
області продовжують свою діяльність в рамках проєкту «Попередження гендерно зумовленого насильства, торгівлі людьми та порушення прав дитини» за підтримки донорської організації «Хліб для світу», який впроваджується ГО «Ла Страда -Україна».
Методисткою НМЦПССО Людмилою Адамчук, тренеркою
Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда-Україна»;
Вікторією Явдощак, соціальним педагогом Вищого професійного училища №11 м. Вінниці;
Світланою Сімачовою, практичним психологом комунального закладу «Гімназія №6 Козятинської міської ради Вінницької області»;
Вікторією Козьмою, практичним психологом ліцею №2 селища Крижопіль Крижопільської селищної ради.
Медіаторами Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда-Україна» проведено в онлайн та оффлан форматах 119 заходів. Охоплено 1768 учасників освітнього процесу.
Тематика, яка висвітлювалася на заходах є дуже актуальною:
- «Впровадження відновного підходу, посередництва та медіації у
закладі освіти», - «Булінг: як розпізнати й подолати»,
- «Запобігання та протидія булінгу в закладах освіти»,
- «Ефективна комунікація в навчальній групі»,
- «Збереження психоемоційного стану в стресових ситуаціях»,
- «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в умовах дистанційного навчання в період війни»,
- «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми. Агресія. Анексія. Конфлікт. Соціально-педагогічна та психологічна відповідь на виклики дітей»,
- «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в період війни. Правила безпечної поведінки. Популяризація діяльності Національної гарячої лінії для дітей та молоді»,
- «Протидія торгівлі людьми в Україні в умовах війни»,
- «Запобігання та протидія торгівлі людьми в Україні»,
- «Роль та можливості фахівців/фахівчинь в розвитку соціальної
згуртованості», - «Практика впровадження техніки кола з учасниками освітнього
процесу, як дієвого інструменту для миробудування та вирішення конфліктів в дошкільних закладах освіти» тощо.
Реалізація таких заходів є невід’ємною складовою процесу побудови безпечного та сприятливого освітнього середовища, яке забезпечує не лише фізичну, а й психологічну безпеку дітей і молоді, формуючи таким чином основу для їхнього успішного майбутнього.
