Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 №290 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року”
Наказ МОН від 01.07.2021 № 751 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Просвітницькі програми”
Наказ МОН від 04.06.2021 № 625 “Про затвердження рейтингового списку переможців ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Розвивальні програми”
Наказ МОН від 16.06.2020 № 802 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Розвивальні програми”
Наказ МОН від 01.11.2019 № 1368 “Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою “Формування гуманістичних відносин між учасниками освітнього процесу шляхом упровадження моделі “Мирна школа” на 2019-2022 роки”
Наказ МОН від 02.08.2019 №1052 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Корекційно-розвиткові програми”
Наказ МОН від 26.04.2019 №593 “Про результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми»
Наказ МОН від 02.10.2018 № 1047 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами”
Наказ МОН від 01.10.2018 № 1044 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Профілактичні програми”
Наказ МОН від 31.05.2018 № 555 “Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі”
Наказ МОН від 22.05.2018 № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”
Наказ МОН України від 03.07.2017 № 948 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 липня 2017 року за № 930/30798) “Про внесення змін деяких наказів Міністерства освіти і науки України і Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України”
Наказ ІМЗО від 29.06.2022 № 33 «Про нагородження працівників психологічної служби у системі освіти України Грамотою, Подякою Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»
Наказ ІМЗО від 09.06.2021 № 53 “Про нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу”
Наказ Департаменту гуманітарної політики обласної державної адміністрації від 18.02.2022 №177 «Про підсумки проведення в області Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»
Наказ Департаменту гуманітарної політики обласної державної адміністрації від 17.11.2021 №868 «Про проведення в області Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»
Наказ Департаменту освіти і науки від 25.01.2021 №11 «Про підсумки проведення в області Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Розвивальні програми»»
Наказ Департаменту освіти і науки від 30.10.2020 №313 «Про проведення в області Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Розвивальні програми»»
Наказ Департаменту освіти і науки від 17.01.2020 №17 «Про підсумки проведення обласного етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми»»
Наказ Департаменту освіти і науки від 24.09.2019 №500 «Про проведення в області Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми»»
Наказ Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації від 15.01.2019 №18 «Про підсумки проведення обласного етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми»»
Лист Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-6-11431 від 14.12.2022 “Щодо проєкту “Дія. Цифрова освіта”
(Вебінари для працівників психологічної служби).
Лист МОН №1/13007-24 від 22.07.2024 “Про методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах”
Лист Міністерства освіти і науки України від 24.01.2024 №1/1249-24 “Про навчально-методичний посібник «Як ти? Уроки з психології для школярів (10-14 років)» в рамках національної антибулінгової програми «Дружній простір» “
Лист Міністерства освіти і науки України від 24.08.2023 №1/12702-23 “Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році”
Лист МОН від 21.08.2023 №1/12492-23 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році”
Лист МОН України №4/3297-22 від 15.11.2022 “Щодо міжнародної акції “16 днів проти насильства””
Лист МОН України №4/3250-22 від 10.11.2022 “Щодо захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства”
Лист МОН від 19.08.2022 № 1/9530-22 “Про інструктивно-методичні
рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році”
Лист МОН від 10.08.2022 № 1/9105-22 “Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.”
Лист МОН від 02.08.2022 № 1/8794-22 “Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році”
МОН №1/6885-22 від 22.06.2022 “Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов’язаному зі збройною агресією російської федерації на території України”
Лист Міністерства освіти і науки України від 04.04.2022 №1/3872-22 “Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»”
Лист Міністерства освіти і науки України від 29.03.2022 №1/3737-22 “Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні”
Лист Міністерства освіти і науки України від 28.03.2022 №1/3710-22 “Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану ”
Лист Міністерства освіти і науки України від 28.02.2022 №1/3292-22 Щодо написання заяв про відпустки без збереження заробітної плати у зв’язку із введенням в Україні правового режиму воєнного стану
Лист Міністерство освіти і науки України № 1/9-363 від 16.07.2021 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н.р.”
Лист Міністерство освіти і науки України №1/9-362 від 16.07.2021 “Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”
Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)”
Лист МОН від 16.06.2020 № 1/9-328 “Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини”
Лист МОН від 10.09.2019 № 1/9-571 “Щодо проведення моніторингу”
Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”
Лист МОН від 18.07.2019 № 1/9-462 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної службі у системі освіти на 2019-2020 н.р.”
Лист МОН від 07.08.2018 № 1/9-487 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 н.р.”
Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”
Лист МОН Молоді та спорту України від 04.07.2012 № 1/9-488 “Щодо організації та проведення “години психолога” у загальноосвітніх навчальних закладах”
Лист ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” від 08.08.2024 №21/08-1233 “Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році”
Лист ІМЗО №21/08-1207 від 06.08.2024 “Про навчально-методичний посібник “Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації однолітків”
Лист ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” від 04.08.2022 № 22.1/10-1038 “Про нагородження працівників психологічної служби у системі освіти України”
Лист ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” від 14.04.2022 № 22.1/10-446 “Про створення супервізійної підтримки для педагогічних працівників”
Лист ІМЗО від 04.12.2020 № 22.1/10-2496 “Про методичні рекомендації щодо проведення профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти”
Лист ІМЗО від 27.07.2020 № 22.1/10-1495 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н. р.”
Лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 “Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей”
Лист ІМЗО від 15.05.2018 № 22.1/10-1529 “Про курси підвищення кваліфікації практичних психологів та соціальних педагогів”
Лист Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України від 14.03.2022 № 32 «Про організацію соціально-психологічної допомоги працівниками психологічної служби»
Перелік навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОН України для використання в освітньому процессі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в навчально-виховному процессі закладів освіти працівниками психологічної служби у системі освіти України у 2020/2021 навчальному році
Законодавчі та нормативно-правові акти щодо запобігання та протидії насильства
Закон України «Про охорону дитинства»
Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»
Указ Президента України від 21 вересня 2020 року №398/2020 «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства»
Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі» «Нова українська школа»: концептуальні засади реформування середньої школи
Наказ МОН від 20.03.2020 №420 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 лютого 2020 року № 293”
Наказ МОН від 26.02.2020 № 293 “Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти”
Наказ МОН від 28.12.2019 № 1646 “Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти”
Лист МОН України від 14. 08. 2020 року №1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження протидії булінгу (цькуванню)”
Лист МОН від 29.01.2019 № 1/11-881 “Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)” від 18 грудня 2018 р. №2657-VIII”
Лист МОН від 02.10.2018 №1047 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами”
Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”