КОНЦЕПЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСВІТНІХ РЕФОРМ У ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

Шановні колеги!
Вийшла стаття “Концепція психологічного супроводу освітніх реформ у діяльності психологічної служби”.
Запрошуємо Вас до громадського обговорення Концепції.
Свої зауваження і пропозиції просимо висловлювати у коментарях до цього посту.
Завантажити статтю можна за посиланням http://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/68

Автор: ПАНОК Віталій Григорович,
доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна

Анотація. У статті розглядаються питання удосконалення психологічної служби системи освіти. На основі аналізу роботи психологічної служби у закладах освіти виокремлено головні проблеми і виклики, що постали нині у зв’язку з реформуванням системи освіти. Автор пропонує своє бачення шляхів розвитку і вдосконалення психологічної служби на основі розуміння її як єдиної системи, що забезпечує психологічний супровід освітнього процесу.
Ключові слова: реформа освіти; психологічний супровід; психологічна служба; практичні психологи; соціальні педагоги; теорія розвитку особистості; мета діяльності; принципи; структура; ліцензування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *