Навчально-методичним центром психологічної служби системи освіти Вінницької області розпочато он-лайн роботу постійно діючої інтервізійної групи працівників психологічної служби на тему: «Взаємодія фахівців психологічної служби з батьками в системі психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання».
Робота інтервізійної групи – це унікальний і творчий процес, простір розвитку фахівця через обмін і пошук ідей. Несвідоме збирає нас за своєю логікою, створює простір, де практичні психологи проживають професійні ситуації, доповнють один одного і мають можливість отримати звороній зв’язок.
3 лютого 2021 року на платформі Google-Meet обговорювалися питання щодо напрямків здійснення психологічного і корекційно-розвиткового супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах закладах дошкільної освіти, ролі батьків у процесі інклюзивного навчання, створення сприятливого соціально-психологічного клімату в дитячому колективі з метою соціалізації таких дітей та надання їм якісних освітніх послуг.
За результатами зустрічі окреслено 4-и основні проблеми:
з чого почати роботу практичного психолога в інклюзивній дошкільній групі;
як визначити рівень розвитку дітей;
як організувати взаємодію з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами;
як працювати з дітьми з різними порушеннями в одній групі.