Навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти Вінницької області створено 21 липня 2005 року (рішення сесії Вінницької обласної Ради 4 скликання №895, зміни та доповнення від 08.11.2013р., 02.12.2016р., 15.06.2018 р.).
Директор Центру – СИДОРЕЦЬ Юлія Василівна
Заступник директора – НЕЧИПОРУК Наталя Михайлівна
Головний бухгалтер – ВІКАРЕНКО Наталія Андріївна
Методисти:
АДАМЧУК Людмила Леонтіївна
ГУНЬКО Ольга Борисівна
КОЗАЧИШИНА Вікторія Вікторівна
Секретар – МОЗЮРА Світлана Володимирівна
Практичний психолог – НАГІБІНА Анастасія Володимирівна
Завдання Центру полягають у здійсненні організаційних, діагностико-консультативних та навчально-методичних функцій у галузі практичної психології та соціальної роботи.
Діяльність Центру передбачає організацію та проведення інформаційно-просвітницьких та навчально-методичних заходів, які розкривають наступні питання:
– сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі, створенню умов для формування у них мотивації до самовиховання та саморозвитку.
– забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення.
– профілактику та корекцію порушень в інтелектуальному та особистісному розвитку дітей та учнів до 18 років.
– сприяння охороні фізичного та психічного здоров’я усіх учасників освітнього процесу.
Центр організовує роботу районних та міських психологічних служб за напрямками:
– консультативно-методична допомога всім учасникам освітнього процесу з питань навчання та виховання дітей та учнів у закладах освіти;
– просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури в закладах освіти та сім’ях;
– формування в дітей та учнів орієнтації на здоровий спосіб життя;
– профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу і злочинності серед неповнолітніх;
– індивідуальна робота з дітьми та учнями (діагностика, корекція, профілактика, прогностика).
Центр надає безкоштовну консультативну допомогу сім’ям при труднощах у навчанні та вихованні дітей до 18 років, в т.ч. дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю, а також дітей з сімей, які опинились в складних життєвих обставних.