За підсумками Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні підходи та перспективи професійного розвитку фахівців соціономічних професій»

19 червня 2020 р. з ініціативи кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницької академії неперервної освіти» відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні підходи та перспективи професійного розвитку фахівців соціономічних професій».

Більше 60 провідних науковців та практиків зібралися для обговорення актуальних питань психолого-педагогічної галузі.
У заході прийняв участь Віталій Панок, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України, директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи.

– Актуальним на сьогодні є визначення шляхів і методів оновлення психологічної служби системи освіти як у методичному, так і в організаційному аспектах з метою підвищення ефективності її функціонування і приведення у відповідність до нових вимог суспільства і реформи освіти. Дієвість освітніх  реформ значною  мірою залежить  від  ефективності  їх психологічного забезпечення,  адже  саме  психологічна  служба спроможна визначати рівні й особливості індивідуального розвитку здобувачів освіти та застосовувати інструменти корекції його змісту і напрямів у освітньому процесі. Такі аргументи стали підставою для розроблення автором нової концепції психологічного  супроводу  освітніх  реформ  у  діяльності психологічної служби на найближчі роки» – зазначив В.Панок.

Тетяна Каменщук, канд.пед.наук, директор Центру, зміст виступу полягав у представлені основних складових психологічного супроводу, як пріоритетного напряму діяльності фахівців психологічної служби системи освіти України та тенденцій їхнього розвитку у фокусі діяльності Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області у 2019-2020 н.р..

Вцілому оцінюючи діяльність практичного психолога та соціального педагога на сьогодні маємо визнати, що враховуючи загальну кількість напрямків роботи та видів допомоги, концептуальні підходи до здійснення професійної діяльності практичного психолога в системі психологічної служби має бути оновлена, при цьому слід врахувати соціальне напруження в суспільстві, реформи Нової української школи, децентралізація. Фахівцям необхідно бачити перспективи своєї роботи, її недоліки, чітко усвідомлювати мету й завдання своєї діяльності, й те на що вони можуть впливати, а на що – ні, та з яких причин. Поряд з цим наявні протиріччя між зростаючими вимогами до фахівців та досить невисоким рівнем оплати праці, або зайнятість однієї особи в 3-х різних закладах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *