Розвиваючі ігри з підручних предметів для дітей дошкільного віку

Інформує практичний психолог Центру – Анастасія Куріцина

Більшість дітей дуже полюбляють солодощі та сюрпризи. Даним захопленням скористалась компанія Ferrero та успішно об’єднала їх в одному відомому продукті під назвою «Кіндер Сюрприз». Як правило серед дітей це один із найбажаніших подарунків, але на жаль після того, як дитина відкрила контейнер з сюрпризом інтерес до іграшки стрімко знижується. Як наслідок витрачені гроші на нікому не потрібну річ. Сьогодні ми опишемо, як можна з користю для дитини надати другий шанс іграшкам з «Кіндер Сюрпризу».

До уваги батьків! Вправи для дітей дошкільного віку.

“Чого не вистачає?”. Беремо 2-3-5 фігурки, ставимо в ряд і пропонуємо дитині запам’ятати які фігурки ви розмістили. Потім просимо малюка закрити очі або відвернутися, а самі прибираємо одну з іграшок. Просимо дитину згадати якої ж фігурки не вистачає.

“Що змінилося?”. Знову беремо 3-5 фігурок, ставимо в рядок і просимо дитину запам’ятати. Після чого просимо дитину закрити очі, а ви в той час міняєте 2 фігурки місцями. Завдання: запитати дитину що змінилося?

Дані вправи сприяють розвитку уваги та пам’яті.

“Класифікація”. Пропонуємо малюкові поділити фігурки на групи за будь-якою ознакою: “тварини; птахи; мультяшки; за кольором; за розміром”. Ви самостійно обираєте та озвучуюте ознаку. Якщо дитині не зрозуміло завдання, продемонструйте виконання вправи.

Вправа сприяє розвитку уваги та мислення.

“Знайди скарб”. Беремо декілька фігурок та коробку (тарілку, тазик) з сипучим матеріалом (пісок, манка, гречка). Показуємо дитині фігурки, рахуємо їх ількість,  а потім закопуємо їх у сипучий матеріал. І пропонуємо знайти, відкопати усі іграшки. По ходу гри необхідно запитувати, чи всі іграшки знайдені? Яких не вистачає?

Вправа сприяє розвитку уваги, пам’яті, та є сенсорним стимулятором.

“Що у мішечку?”. Беремо непрозорий мішечок, пакет. І кладемо в нього 2-3 фігурки попередньо показавши їх дитині. Далі пропонуємо дитині на дотик визначити які іграшки лежать в мішку.

Вправа сприяє розвитку мислення, надає сенсорну стимуляцію та сприяє розвитку дрібної моторики.

“Хованки”. Візьміть кілька фігурок, покажіть дитині їх та сховайте їх в заздалегідь обумовленому просторі кімнати. А потім запропонуйте дитині знайти фігурки. Можна допомагати, примовляючи “Гаряче-холодно”.

Вправа сприяє розвитку уваги, пам’яті, просторового мислення.

Не обов’язково використовувати іграшки з «Кіндер Сюрпризу», при виконанні вправи їх можна замінити іншими іграшками, які є у вас в наявності.

Сподіваємося, що наші рекомендації будуть корисними й ви разом з дитиною проведете цікаво, та головне корисно час.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *