Практичні психологи інклюзивних шкіл обговорили важливі компоненти корекційних занять з дітьми з особливими освітніми потребами
30 січня 2018 року фахівцями Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області проведено семінар для практичних психологів з інклюзивних шкіл області.
Метою семінару було ознайомлення учасників семінару з теоретичними та практичними аспектами планування корекційно-розвиткової роботи з дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями в розумовому розвитку.
У першій частині семінару Тетяна Каменщук, директор Центру, поділилась власним досвідом планування та організації корекційної роботи з урахуванням особливостей розвитку кожної дитини та новітніх педагогічних практик.
Ліна Бельбас, методист Центру, в ході практичної частини представила набір корекційних та розвиткових вправ, які успішно були обговорені учасниками групи.
У підсумку роботи практичні психологи мали можливість поділитися власним досвідом роботи з дітками, підібрати необхідні вправи та спланувати заняття для дітей з особливими освітніми потребами.