Проведено навчально-практичний вебінар “Психологічне консультування техніками КПТ в моделі резилієнтності”. В рамках Національної програми з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки за підтримки державної установи «Український інститут розвитку освіти», Українського благодійного фонду «Коло сімї» та міжнародного проєкту «Americares» “Плекання резилієнтності в освіті”

Для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти Вінницької області: Глуховецької, Жданівської, Іванівської, Калинівської, Козятинської, Махнівської, Самгородської, Уланівської, Хмільницької, Барської, Джуринської, Жмеринської, Копайгородської, Мурафської, Северинівської, Станіславчицької, Шаргородської, Барської, Джуринської, Копайгородської, Мурафської, Чечельницької, Шаргородської, Бершадської, Гайсинської, Дашівської, Джулинської, Краснопільської, Кунківської, Ладижинської, Ободівської, Ольгопільської, Райгородської, Соболівської, Теплицької, Тростянецької, Чечельницької, Гніванської, Іллінецької, Липовецької, Літинської, Немирівської, Оратівської, Погребищенської, Сутисківської, Тиврівської, Турбівської територіальних громад.

09.11, 23.11, 07.12, 13.12, 20.12.2022 року Нагібіною А.В. – практичним психологом Центру в рамках Національної програми з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки за підтримки державної установи «Український інститут розвитку освіти», Українського благодійного фонду «Коло сімї» та міжнародного проєкту «Americares» було проведено навчально-практичний вебінар, на тему: “ Психологічне консультування техніками КПТ в моделі резилієнтності”.

В рамках вебінару розглянуто:
1. Формулу стійкості;
2. Модель адаптації до змін;
3. Загальні принципи консультування;
4. Навчання основних когнітивних технік;
5. Навчання основних поведінкових технік;
6. Навчання додаткових технік роботи з специфічними проблемами;
7. Основні виклики з психічним здоров’ям дітей та молоді. Навчання відповідних технік роботи;
8. Навчання технік у роботі над стосунками;
9. Модель залучення батьків у консультування;
10.  Модель перескерування.

Учасники вебінару брали ативну участь в обговоренні методичних матеріалів та ділились власним досвідом надання психологічної допомоги дітям в умовах сьогодення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *