Навчально-методичний посібник “Впровадження моделі «Школа вільна від насильства» в закладах освіти”

Видання підготовлене в рамках проєкту «Розвиток систем попередження та реагування на насильство в закладах освіти і підвищення стійкості підлітків», який впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «Ла Страда-Україна». Підготовлено навчально-методичний посыбник “Впровадження моделі «Школа вільна від насильства» в закладах освіти”. Авторки: Андрєєнкова В. Л, Бондар В. І., Войцях Т. В., Матвійчук М. М., канд. пед. наук, Мельничук В. О., Флярковська О. В., канд. пед. наук, Харьківська Т. А.

Схвалено для використання в освітньому процесі (рішення експертної комісії з психології та педагогіки від 25.09.2023 протокол №3.

Посібник містить опис запровадження моделі «Школа вільна від насильства» в закладах освіти, відповідні
методичні та практичні матеріали. Посібник є логічним продовженням і доповненням навчально-
методичного посібника «Запобігання та протидія домашньому насильству: діяльність закладів освіти».
Посібник рекомендований керівникам/керівницям та педагогічним працівникам/працівницям закладів
освіти, викладачам/викладачкам інститутів післядипломної педагогічної освіти, практичним психологам/
психологиням, соціальним педагогам/педагогиням, а також іншим фахівцям/фахівчиням допомагаючих
професій та представникам/представницям громадських організацій.

Теми:
З досвіду Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) Хорватії щодо реалізації програми
«Для безпечного та сприятливого середовища в школах» (SEES)
ІІ.1. Розробки занять для учнів і учениць 5-11 класів 1
Заняття 1. «Небажана поведінка»
Заняття 2. «Правила ненасильницької поведінки»
Заняття 3. «Права дитини»
Заняття 4. «Що спричиняє насильство?»
Заняття 5. «Як ми реагуємо на насильство?»
Заняття 6. «Запобігання насильству над дітьми
Заняття 7. «Протидія булінгу в учнівському середовищі»2
Заняття 8. «Кібербулінг: способи розпізнавання та захисту»
Заняття 9. «Протидія кібербулінгу або лайфхак, як користуватися Інтернетом безпечно
Заняття 10. «Як насильство впливає на нас?»
Заняття 11. «Поведінка в конфлікті. Що означає відповідальність за власну поведінку?»
Заняття 12. «Критичний аналіз інформації»
ІІ.2. Для дітей старшого дошкільного віку 3
Заняття «Небажана поведінка»
Заняття «Дружня поведінка»
ІІІ. Інструктивно-методичні рекомендації до проведення анкетування
«Вимір насильства» серед учнів і учениць 5-11 класів
Анкета для учнів і учениць 5-11 класів «Вимір насильства»
ІV. Онлайн-заняття для учнів і учениць «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в умовах дистанційного навчання в період війни та в повоєнний час»

Завантажити посібник можна тут:

https://vinps.vn.ua/wp-content/uploads/2023/11/b_2023_08_22_web.pdf

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *