Навчально-методичний посібник «Безпечний простір: Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу у дітей дошкільного віку та школярів»

В рамках проєкту «Безпечний простір: комплексна психосоціальна підтримка українських шкіл в умовах війни», який впроваджувався Державною службою якості освіти України спільно з Міністерством освіти і науки України, громадською організацією «Слова Допомагають», а також фахівцями Центру психічного здоров’я Національного університету «Києво-Могилянська академія». Ініціатива отримала підтримку Австрійської агенції з питань міжнародної мобільності та співпраці в галузі освіти, незалежної гуманітарної організації «Plan International» та Іспанського агентства міжнародного співробітництва та розвитку (AECID) в рамках програми «Safe Space – Невідкладна психосоціальна підтримка учнів та шкільних вчителів».

Підготовлено навчально-методичний посібник “Безпечний простір: Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу у дітей дошкільного віку та школярів”.

Автори: Богданов С. О., канд. психол. наук (пояснювальна записка, розд. 1.2, 1.4, дод. 7); Гніда Т. Б., канд. пед. наук (розд. 2.2, 3.1); Залеська О. В., канд. психол. наук (ч.2, вступ, реко- менд., розд. 2.1, 3.2, дод. 1, 2, 4, 5, 7); Лунченко Н. В. (пояснювальна записка, розд. 1.1, 1.3); Панок В. Г., д-р психол. наук (пояснювальна записка, розд. 1.1, 1.3); Соловйова В. В., психолог вищої кат., психотерапевт (розд. 2.3, 3.1, 3.2, дод. 2, 7, 8, 9).

Схвалено для використання Інститутом модернізації змісту освіти МОН України (Лист № 21.1/12-Г-300 від 27.06.2017) Ухвалено до друку за рекомендацією вченої ради НаУКМА (Протокол № 7 від 25.05.2017)

У посібнику представлена корекційно-розвиткова програма, спрямована на підвищення стійкості до стресових ситуацій у дошкільнят і школярів після психотравмуючих подій. Важливою перевагою цієї програми є її ефективність навіть через рік після травматичної події.

Програма складається з трьох основних компонентів, орієнтованих на дітей, батьків і педагогів, та побудована на основі науково обґрунтованих рекомендацій, визнаних на міжнародному рівні, а також на практичному досвіді авторів, які працювали з дітьми та їхніми родинами в умовах військового конфлікту.

Посібник призначений для практичних психологів і соціальних педагогів, які працюють з дітьми дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку. Він допомагає учасникам освітнього процесу опанувати практичні методики з формування безпечного середовища та стійкості до стресу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *