Для практичних психологів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти, 15 листопада на базі Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області відбувся семінар-практикум, під час якого було звернено увагу на вікові особливості розвитку дітей раннього віку та окреслено основні види корекційних прийомів при виявленні порушень розвитку у дітей.
Актуальність зустрічі викликана вимогами часу, оскільки на сьогодні домінуючими в освіті є питання реалізації потреб дітей з інвалідністю, які потребують особливого ставлення, починаючи з раннього віку, нових підходів до вирішення проблем, а також покращення умов їхньої життєдіяльності.
Директор Центру Тетяна Каменщук наголосила на необхідності своєчасного обстеження психофізичного стану дітей з народження. Заходи психолого-педагогічного характеру мають бути спрямовані на нормалізацію життя дітей та налагодження системи комплексної міждисциплінарної сімейно-центрованої допомоги.
Заступник директора Центру Наталія Нечипорук ознайомила учасників семінару з програмно-методичним комплексом навчання та виховання дітей раннього віку з порушеннями розумового розвитку.
Методист Антоніна Копчинська презентувала основні нейрофізіологічні показники розвитку дітей з урахуванням віку, були представленні розвиткові вправи з методики Монтессорі.
Учасники заходу мали можливість познайомитися з колегами, поглибити знання щодо особливостей онтогенезу дітей раннього віку та профілактики ризиків, ознайомилися з нормативно-правовими документами, а також практично попрацювати за змістовими напрямками корекційно-розвиткових програм.