15 січня відбулось тренінгове заняття для практичних психологів закладів загальної середньої освіти, під час якого було обговорено три стани особистості «батько», «дорослий», «дитина» за методикою Еріка Берна. Цей захід є черговим (третім) у системі освітньої програми «Школа свідомого батьківства», що розпочала свою роботу з грудня 2018 р. в рамках просвітницьких заходів Навчально-методичного центру системи освіти Вінницької області.
Директор Центру Тетяна Каменщук розповіла про хід виконання Всеукраїнських експериментальних досліджень з питань розробки алгоритму роботи фахівців психологічної служби та діагностичних мінімумів, впровадження яких планується на березень цього року.
Під час групової роботи учасники мали можливість оволодіти сучасними методами та прийомами щодо розширення розуміння впливу батьків на розвиток особистості дитини та її соціалізацію.
Методист Центру Ольга Гунько познайомила з умовами для забезпечення гармонійного розвитку емоційно-вольової та комунікативної сфери дитини, підвищення рівня міжособистісних стосунків.
Теоретичний блок, в якому поруч з академічними аспектами було висвітлено новітні концепції щодо розуміння поняття «особистість», надав можливість кожному зрозуміти сутність та мету сучасного підходу до виховання та розвитку особистості успішної дитини. У ході роботи було застосовано активні форми та методи, які допомогли створити особливу атмосферу для ефективного засвоєння інноваційних психологічних технік самопізнання.
У роботі заходу взяла участь начальник відділу загальної середньої та дошкільної освіти Олена Дорош, яка відмітила професійність учасників групи та структурованість заходу.