Оперативна школа методичної служби області

Наближати педагогічні технології до «мистецтва дотику до особистості», є актуальним завданням для сучасного педагога шляхом науково обґрунтованої дії на дитину в контексті її взаємодії з навколишнім світом.

Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, в основі якого покладено компетентнісний підхід, має наповнюватися різними педагогічними технологіями, які спрямовані на формування особистості дитини. Педагогічні технології можуть бути представлені як технології навчання (дидактичні технології), так і технології виховання, що пов’язані із педагогічною майстерністю педагога.

Саме на розкриття їхніх ідей була організована оперативна школа для методистів психологічної служби області з ініціативи кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницької Академії неперервної освіти» за участі директора Центру Тетяни Каменщук.

В сучасному освітньому процесі педагогічні технології враховують навчальні, психокорекційні та виховні цілі педагога.

Тому педагог проектує вплив на:

а) становлення особистості, її почуття, переконання, прагнення, уподобання;

б) мотиви дитини;

в) засоби реалізації цієї спрямованості через знання, способи дій на основі умінь і навичок, стратегії поведінки у нестандартних ситуаціях.

Власне тому в сучасній освіті чільне місце займає проблема особливого індивідуального впливу педагога за умов довіри, саморозкриття, духовності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *