На базі Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області з метою підвищення якості роботи працівників психологічної служби, узагальнення та пропаганди кращого досвіду роботи практичні психологи м. Хмільника презентували свої методи психологічної практики на обласному міжрайонному методичному семінарі «Аспекти корекційної діяльності практичного психолога щодо зниження негативного емоційного стану дитини після пережитої травматичної події».
У роботі семінару прийняли участь заступник директора Навчально-методичного центру Наталя Нечипорук, методисти – Вікторія Козачишина, Людмила Адамчук, працівники психологічної служби та методисти Липовецького району, Вінницького, Гайсинського, Немирівського, Липовецького, Тиврівського, Чернівецького, Хмільницького районів, міст Вінниці та Хмільника, Дашівської ОТГ, Іллінецької ОТГ, Немирівської ОТГ.
У теоретичній частині Вікторія Козачишина, методист Центру, під час виступу розкрила тему: «Якісна комунікація дорослих – є запорукою успішної соціалізації дітей».
Оксана Голубенко, практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ст.№3, презентувала психологічну службу м.Хмільника та досвід її працівників в напрямку корекційної роботи щодо зниження негативного емоційного стану дітей після пережитої травматичної події.
У практичній частині, яку провели: Інна Зелена, практичний психолог ЗОШ І-ІІІст. №2, Оксана Голубенко, практичний психолог ЗОШ І-ІІІст. №3, Софія Ходак, практичний психолог ЗОШ І-ІІІст. №4, Ірина Моргульська, практичний психолог ДНЗ №5, учасники ознайомились з використанням лепбука для роботи з розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. Також продемонстровано відео одного з занять, в якому подано методику використання «емоційного кубику» для розвитку емпатії у дітей молодшого шкільного віку, вмінь розпізнавати емоції інших людей.
Фахівці мали можливість відпрацювати у вправі «Історії таємничого палацу», що спрямована на прийняття негативних емоцій, їх наслідків та керування своїм станом, зниження емоційного напруження для учнів підліткового віку.
Фахівці стали учасниками квесту «У пошуках скарбів настрою», що у неформальній атмосфері дало можливість, опираючись на власний досвід, цінності та інтереси, розвивати уміння мислити позитивно, мобільно домовлятись, працювати в команді, розвивати соціальні компетенції, щоб попередити випадки негативного психічного і фізичного впливу на учасників освітнього процесу.
По завершенню роботи семінару було проведено методичний кластер, в ході якого були підведені підсумки апробованих методів психологічної практики.