21 листопада 2019 року в ЗОШ І-ІІІ ст. №3 м. Жмеринки відбувся міський психологічний дивертисмент «Інноваційні форми роботи працівників психологічної служби з учасниками освітнього процесу в умовах Нової української школи. Мотивація дітей до навчання та розвитку: механізми та способи» для практичних психологів, соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти м.Жмеринка. До активної роботи у заході долучились Людмила Адамчук, методист Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області, Тамара Бондар, методист ММК м. Жмеринки, Валентина Шмаль, директор освітнього закладу Тамара Білан та заступник директора.
Валентина Танасюк, практичний психолог освітнього закладу, яка підготувала та провела захід, представила присутнім власний досвід роботи по тематиці дивертисменту з використанням інноваційних форм роботи, таких як велнес-тренінг, брейн-стромінг, воркшоп, дискусійна платформа, які були продуктивними та результативними.
Директор закладу, Білан Тамара Леонтіївна, під час оглядової екскурсії для фахівців психологічної служби по класним кімнатам освітнього середовища Нової української школи закладу, зазначила, що педагогічний колектив та практичний психолог для підвищення мотивації дітей до навчання приділяють значну увагу дизайну освітнього середовища, груповій, ігровій, проектній та дослідницькій діяльності. Завдяки різноманітному освітньому середовищу дотримується баланс між навчальними видами діяльності та видами діяльності, ініційованими самими дітьми. Таке середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку мотивації до навчання та розвитку.
Людмила Адамчук, методист НМЦПССО Вінницької області, під час експертного діалогу відзначила, що фахівці психологічної служби у період змін та впроваджень інновацій в систему освіти, мають на місцях організувати такий психологічний супровід освітнього процесу, за якого всі його суб’єкти зможуть розкрити свій потенціал.
Вцілому психологічний дивертисмент пройшов у дружній теплій атмосфері. Цікаво, змістовно та лаконічно були висвітлені питання теми семінару, проведені практичні вправи стали продуктивними та результативними завдяки активності учасників.