Інтервізійна зустріч: переваги та реалізація очікувань

14 лютого на базі Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області за ініціативи Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи спільно з кафедрою психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» відбулось чергове засідання інтервізійної групи фахівців психологічної служби закладів дошкільної освіти з інклюзивними групами та психологів ІРЦ.

Метою заходу було розкриття індивідуальних проблем практичного психолога або соціального педагога, які виникли під час роботи в інклюзивній групі, та створення умов для пошуку ресурсів у їх вирішенні з використанням технології інтервізії.

Тетяна Каменщук, канд. педагогічних наук, директор Центру, яка виступила модератором заходу, представила основні підходи та правила проведення інтервізійних груп, чітко окреслила умови, за яких результат роботи фахівців буде ефективним та відновить довіру до його професії.

Серед актуальних проблем були озвучені такі ситуації, коли до практичного психолога звертаються за допомогою вихователі інклюзивних груп, яким складно встановити контакт з дитиною з особливими освітніми потребами, порозумітися та встановити довірливі взаємини з батьками цієї дитини, знайти спільні теми для продовження ефективного діалогу з сімєю тощо.

Під час рефлексії учасники обмінялися відчуттями та подарували приємні компліменти один одному.

Чи вдалося організаторам досягнути означеної цілі заходу – покаже наступна зустріч вже за місяць. Запрошуємо продовжити системну роботу.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *