Інклюзивне навчання сприймається як найбільш гуманна форма освіти для кожної дитини.
Щоденна системна турбота про всіх дітей, здавалося б, звична робота для вчителів всіх закладів освіти області. В контексті організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами одними із перших в цьому році показали свою професійність – шкільна команда фахівців загальноосвітньої середньої школи №16 м.Вінниці.
Протягом двох останніх років у цій школі успішно функціонують класи з інклюзивною формою навчання. Важливою умовою ефективності спільного навчання дітей в умовах інклюзії виступає командна взаємодія та узгодженість дій членів шкільної команди супроводу, а саме директора, заступника директора, вчителів початкових класів, практичного психолога та асистента вчителя, які зуміли створити позитивне освітнє середовище для дітей школи.
Так, 21 березня в рамках загального моніторингу впровадження інклюзивного навчання в області фахівці презентувати свою роботу в напрямку спільного поперемінного викладання в інклюзивному 2 класі.
Шкільна команда педагогів презентували теоретичні напрацювання та практичні методи, які підвищують ефективність навчання дітей з аутизмом в класі.
В якості експерта до участі у заході було запрошено Тетяну Каменщук, директора Навчально-методичного Центру психологічної служби системиосвіти Вінницької області, яка в свою чергу відмітила професійний рівень педагогів в реалізації надання якісних освітніх послуг для дітей з різним рівнем розвитку.