Найбільш гуманна форма освіти

Інклюзивне навчання сприймається як найбільш гуманна форма освіти для кожної дитини.

Щоденна системна турбота про всіх дітей, здавалося б, звична робота для вчителів всіх закладів освіти області. В контексті організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами одними із перших в цьому році показали свою професійність – шкільна команда фахівців загальноосвітньої середньої школи №16 м.Вінниці.

Протягом двох останніх років у цій школі успішно функціонують класи з інклюзивною формою навчання. Важливою умовою ефективності спільного навчання дітей в умовах інклюзії виступає командна взаємодія та узгодженість дій членів шкільної команди супроводу, а саме директора, заступника директора, вчителів початкових класів, практичного психолога та асистента вчителя, які зуміли створити позитивне освітнє середовище для дітей школи.

Так, 21 березня в рамках загального моніторингу впровадження інклюзивного навчання в області фахівці презентувати свою роботу в напрямку спільного поперемінного викладання в інклюзивному 2 класі.

Шкільна команда педагогів презентували теоретичні напрацювання та практичні методи, які підвищують ефективність навчання дітей з аутизмом в класі.

В якості експерта до участі у заході було запрошено Тетяну Каменщук, директора Навчально-методичного Центру психологічної служби системиосвіти Вінницької області, яка в свою чергу відмітила професійний рівень педагогів в реалізації надання якісних освітніх послуг для дітей з різним рівнем розвитку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *