Психологи Вінниччини вчяться допомагати батькам в системі психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

24 січня фахівцями Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області проведено засідання інтервізійної групи працівників психологічної служби дошкільної освіти з інклюзивним навчанням. Учасники працювали над темою: «Взаємодія фахівців психологічної служби з батьками в системі психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання».

Директор Центру Каменщук Тетяна Дмитрівна, кандидат педагогічних наук, акцентувала увагу присутніх на методичних аспектах роботи в інтервізійній групі та використанні її як форми професійного особистісного зростання спеціалістів, обговорила питання психологічної безпеки учасників освітнього процесу в інклюзивному середовищі.

До роботи інтервізійної групи долучилися викладачі кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» Маляр Олена Іванівна, кандидат психологічних наук, та Шевчук Леся Володимирівна, які висвітлили питання педагогіки партнерства між сім’єю, дитиною та закладом дошкільної освіти і питання соціалізації та ефективної інтеграції дитини з особливими освітніми потребами в освітній простір.

Далі роботу методичного заходу продовжила Нечипорук Наталя Михайлівна, заступник директора Центру, яка ознайомила практичних психологів з типологією психологічних проблем батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами та мотивувала учасників до обговорення шляхів вирішення цих проблем.

В якості практичної діяльності учасники засідання інтервізійної групи мали змогу обмінятися думками та визначити для себе пріоритетні напрями роботи під час розгляду найбільш складних випадків у практиці консультування.

Підсумки роботи заходу підвела Каменщук Т.Д., яка вказала на доцільність та удосконалення роботи в напрямку корекційної-розвиткової роботи для дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі, наданні допомоги їхнім батькам, рекомендувала фахівцям сучасні навчально-методичні матеріали з зазначеної тематики як електронний професійний методичний ресурс.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *