Корекційно-розвиткова робота з дітьми з особливими освітніми потребами

Одним із першочергових завдань для практичних психологів, які працюють в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти, є здійснення корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. З ініціативи лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи та на запит фахівців 27 лютого Тетяною Каменщук, канд.пед.наук, директором Центру, стар. науковим співробітником УНМЦ практичної психології і соціальної роботи,  було організовано науково-практичний семінар з розгляду змісту та напрямків корекційної роботи  з дітьми з порушеннями розумового розвитку.

Процес навчання, виховання та розвитку цієї категорії дітей ускладнюють не лише слабка пізнавальна активність, а важливо врахувати доступний обсяг для засвоєння навчальної інформації. Це одне із ключових завдань, яке виникає перед фахівцями з початку планування корекційної роботи з кожною дитиною індивідуально.

Під час заходу було розглянуто структурні типи порушення засвоєння просторової знаково-символічної системи знань у цих дітей. Загалом обговорено діагностичні завдання для вивчення рівня засвоєння просторових знаків та символів, в кожен з них увійшли просторові знаково-символічні засоби, які рекомендовано використовувати у процесі вивчення таких тем: “Світ людей у закладі”, “Світ речей у закладі”,“Ознайомлення зі світом природи” та інші.

Вцілому фахівцями було окреслено те, що особливості засвоєння просторових знаків та символів дітьми є різні, і цей факт має бути обов’язково враховано під час навчання та виховання дітей з порушеннями розумового розвитку в дошкільному закладі.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *